Żeglarstwo Morskie - Kim jesteśmy?

Żeglarstwo Morskie to firma rodzinna, która istnieje od 2006 roku.  Organizujemy rejsy żeglarskie i czarterujemy jachty.

Firma początkowo związana była tylko z żeglarstwem. Przez 7 lat zwiedziliśmy na własnym jachcie zatoczki i mariny Morza Śródziemnego. W tym byliśmy w Hiszpanii, Włoszech, Malcie, Tunezji. 2 lata spędziliśmy na Wyspach Kanaryjskich. Potem pojawiła się Ola i dalej pływaliśmy, choć z dzieckiem to już inny rodzaj żeglarstwa.

Moje doświadczenie jest spore.
W roku 2005 / 2006 – brałam udział w Kobiecych Regatach Dookoła Świata. Przepłynęłam Atlantyk na 8,5 metrowym jachcie wraz z siostra – Gosią.
Zdjęcia można zobaczyć tutaj
2014 rok – udział w prestiżowych regatach Sydney – Hobart w Australii, na jachcie Katharsis II dowodzonym przez Kapitana Mariusza Kopera. Zachęcam do obejrzenia zdjęć.

2017/2018 rok – okrążenie Antarktydy non spot po jej wodach wzdłuż i poniżej 60 stopnia szerokości geograficznej południowej, na jachcie Katharsis II dowodzonym przez kapitana Mariusza Kopera.Za rejs ten otrzymaliśmy Certyfikat numer 54 Światowej Rady Rekordów Żeglarskich (WSSRC), oraz pobiliśmy rekord Świata – Guinnessa, za co dostaliśmy imienne certyfikaty. Cały rejs zajął nam 102 dni, 22 godziny, 59 minut i 5 sekund. Na rejsie tym byłam 4 oficerem, szczegóły wyprawy – tutaj.

Za mną wiele mil doświadczenia, szkoleń żeglarskich, rejsów. Nie prowadzę wszystkich rejsów, to niemożliwe. Głównie znajduje się na wyjazdach rodzinnych z moją już 7 letnią córką. Na pozostałych rejsach zatrudniam zawodowych skipperów, którym płace dobrze, ale i ufam w 100 procentach. Od lat zajmuje się organizacją wyjazdów, dopinam wszytko do końca, tak aby klienci nie musieli się już martwić o nic, tylko mieli czas na wypoczynek. Lubię to, co robię!

Na naszych rejsach jest czas na zwiedzanie i relaks.

Drugim filarem działalności jest pośrednictwo w czarterowaniu jachtów w Europie i na Świecie. Ulubione miejsca, jak Chorwacja, Grecja, Hiszpania, do których tak często wracamy, one się po prostu nie nudzą. Pomagamy przygotować trasę żeglarską, podpowiadamy, gdzie warto się zatrzymać, co zwiedzić, gdzie zrobić zakupy. Są to informacje, których nie otrzymacie od innych firm czarterowych. Ponad to zorganizuję Wam transport, ubezpieczenie na czas wyjazdu a w razie potrzeby zawsze pomogę, podpowiem, co zabrać ze sobą na rejs.
Lubię wyzwania, dlatego też odwiedzam nowe kierunki Tajlandia, Kuba, Trynidad, Tobago.

Żeglarstwo Morskie od października 2015 roku zostało wpisane do rejestru organizatorów i pośredników turystycznych województwa dolnośląskiego pod numerem 648.

Reasumując organizujemy rejsy jachtem, wyjazdy żeglarskie z dziećmi. Zachęcamy do nietypowych wypraw turystycznych, rejsów w odległe zakątki świata, żeglowania połączonego z nurkowaniem, wyjazdów rodzinnych na żagle. Zabieram dzieci na pokład. Żeglowanie to nasze życie. A marzenia spełniają się. Gosia (siostra) wraz z mężem (Krisem) i dwójką dzieci  (Staś -6 lat i Ania – 3 lata) aktualnie znajdują się w rejsie dookoła Świata. Rejs ma trwać 3 lata. Szczegóły można znaleźć na ich prywatnej stronie tutaj.

A już od tego roku pojawi się propozycja wyjazdu do domu w południowej Hiszpanii, gdzie na miejscu będzie do dyspozycji jacht dla naszych klientów!

Nie musisz znać się na żeglarstwie i podróżach, my jesteśmy od tego. Zaufaj nam.

Wiek nie nie jest przeszkodą w żeglowaniu!

Zapraszamy na nasz pokład.